Peace and Love everybody!

Hej! Det är jag som är Tova. 
Jag kommer blogga om mitt liv mode, osv. 
Tänktev berätta tanken bakom mina nuvarande kategorier.
 
Vardag:

Är ju ganska förutspått vad jag ska skriva om min vardag fritid osv.. 
 
 
Månadens produkt:

Varje månad kommer jag lägga upp månadens prudukt antagligen av mina egna grejer, eller saker ni har rekomenderat. 
 
 
 
Dagens outfit:

Som kommer antagligen vara min dagens outfit eller en outfit jag har satt ihop själv av kläder på internet. Dagens oufit kommer jag försöka göra varje dag. ( om jag kommer ihåg) 
 
 

Ärt det något mer än det ovanför ni vill att jag ska blogga om så får ni jätte gärna kommentera och ge förslag om vad. 
Ni kan även mejla mig på 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0