Tillbaka

Tänkte försöka börja blogga igen! Wiee har liksom inget att göra ibland och då kan det va kul att ha bloggen.. Hur uppdateringen kommer bli vet jag inte men hoppas att den blir helt okej i alla fall(:
Så vad har jag gjort nu på sommarlovet dom här tre dagarna?

Tisdag: var examen då och aa den var väl normal vi sjöng och tog kort sa hej då också vidare. Kommer sakna klassen ❤ åkte sen hem till Jennifer och vi drog sedan på träning!

Onsdag: Jennifer kom till mig vid tolv och vi satt och prata youtube va ute osv sen vid tre kom Erik och vi typ kolla på lite videos och hade det allmänt bra sen åkte Jennifer på en träning och jag och Erik spelade Sims 3 :') vi gjorde två gubbar som hette gofika MetteMarit och hora gurl fråga mig inte varför dom hette så. Sen så åkte vi och badade fast Jennifer vågade inte men det var sjukt skönt i vattnet så japp sen åkte vi hem igen och hoppade studsmatts och va allmänt crazy :') sen åkte Erik hem fett sad men jag och Jennifer la oss på studsmattan med massa täcken och kudden och prata om allt mellan himmel och jord.

Torsdag: jag och Jennifer var hemma hos mig och sen cyklade vi i spöregn till henne sen tränade vi i halvt spöregn!
Och nu ligger jag i mormors sägn ska sova här inatt föra min kusin Linda tar studenten imorgon så då åker jag med mormor dit!

Puss ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0