Screw this inlägg det är så deep så jag förstår det inte själv...

Har inte orkat blogg idag!
Har inte velat blogg idag!
Vill inte ta tag i bloggningen!
GAH!
Har inte gjort ett smack idag och ändå så orkar jag inte starta datorn och skriva ett endaste inlägg!!!! Och det att jag suttit vid datorn också men nej nej inget inlägg.. Men skriver ett nu med köra mobilen. Fast jag lovat att inte göra det. Jag känner mig så hemsk..

( shit god you're so deep gurl)

Känns inte som att jag har något intressant att skriva om.. Jag är så kass har så tråkigt liv så det är äckligt åt det.
Och ändå finns dom perfekta personerna där. Och jag nämner inga namn nu för ni vet vilka ni är! Och är möjligen bara en av dom som läser detta inlägg.. Det är så jävla tråkigt inlägg också.
Nu vill jag bara simma och få bort alla dom här tankarna i min hjärna so cirkulerar så fort att jag inte ens vet vad det är.. Mår bara piss utan att veta andledning..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0