Lördag/Söndag

Har haft så sjukt kul nu dom här två dagarna. Skrattar så jag haft ont i magen. Knäpp smyggfoto.. ( ni vet mästerfotografen tova här :3 ) hehe flummat ganska mycket. Varit osocial. Haha det gilla inte Simon.. men lördagen så låg vi uppe och prata ganska länge. Alla fyra delade på en dubbelsäng. Jag låg intryckt mot väggen Simon låg bredvid mig och tova intryckt mellan Simon och Lukas. Men hade väldigt mysigt i alla fall :') 
Sen på morgonen när Tova sov så tog jag och Simon hennes telefon opps.. 
Men sen skulle Tova på bio så då lämnade hon mig med killarna då satt vi och prata hos Simon sen skulle Lukas hem så då var jag kvar med Simon och vi satt och skickade videosar till Emelie.. Dom tänker jag tyvärr inte vissa er.. 
 
Men alla kort jag tog ( på simon ) ligger på telefonen och är väll inte så jätte intresanta så vi skiter i dom. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0